2013. június 13., csütörtök

2. Kritika: Still The One

Still The One
[Katt a képre]

Kinézet: A fejléc tetszik! Szépen van vágva, és z oldala is jó! A háttér is összhangban van a fejléccel. VISZONT! A sablont lecserélném, mert ennél van szebb is, meg olyan ami jobban illik ide, ehhez a designhoz. Majd a moduloknál rátérek, de van pár olyan szín amit én kivennék!

Modulokból elég sok van, mit ne mondjak, és sok közülük felesleges! Most végre rátérhetek amire szeretem volna, még pedig a Chat színére, nekem egyáltalán nem jön be! SŐT! Irritál. Inkább lehetne átlátszó, mint hogy ilyen rózsaszínű! Pár modult levennék a helyedben a Chat színén változtatnék, hogy ne ez a "rózsaszín" domináljon. S úgy már rendben lennénk!

A szereplők szimpatikusak. S szerintem szépen megformálod őket. A csajt, pl.: gy blogban sem láttam még. Amitől a te blogod is jobb lesz, hogy nem Lucy Hale, Selena Gomez..meg ilyeneket aksz bele, akik az összes blogba előfordulnak szinte!

A történet elkell hogy mondjam, nekem nagyon tetszik. Ilyet még életemben nem olvastam, bár néhol vannak benne sablonos részek, de magában elég jó elkell, hogy mondjam! Néhol találok benne egy-egy helyesírási hibát, de az nem a világ vége, mert velem is előfordulhat, hogy tévesztek! A betűtípussal viszont leállok veszekedni, ugyan is nekem egyáltalán nem tetszik! Másra cserélném le. Igazábol jó a blog, kisebb javítás, és a legjobb lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése